Subject: Tsiatsungõlmaa kinnistu liitumine keskpingel Juba külas Võrumaal
From: "Kangro, Kunnar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Feb 2024 13:26:47 +0200

Tere

Saadan projekti kooskõlastamiseks. Projekti raames toimub maakaabli
paigladus ja õhuliini demontaaž riigitee nr 67 kaitsevööndis (km 5,62).

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.